Geschiedenis

Matis werd ontwikkeld in 1936 door Doctor Eugène Mavromati. Een chemicus in cosmetologie, die zijn eigen laboratorium startte in het hart van Parijs.


Geschiedenis

“MADE IN FRANCE”

Al 80 jaar viert Matis de schoonheid van de vrouw.

In 1963 in Paris, ontdekte Eugène Mavromati, een chemisch ingenieur, dat de moderne cosmetica volledig was veranderd. Deze ontdekking leidde tot de oprichting van Matis, hét baanbrekende Franse anti- aging merk.

Een expert in actieve ingrediënten en formuleringen. Eugène Mavromati ontdekte dat producten nog effectiever werken, wanneer deze worden gecombineerd als deel van een algemende benaderlng van huidverzorging. Producten moeten worden gecombineerd met sensorische en emotionele dimensies, om hun volledig potentieel te bereiken.
Vandaag de dag is Matis wereldwijd erkend als beauty-expert, met een bijzondere en innovatie “MADE IN FRANCE” know-how.

Matis is in vandaag de dag in 69 landen wereldwijd aanwezig, met in totaal meer dan 7.000 verkooppunten.